torstaina, helmikuuta 23, 2006

Here I go again

Päivitykset: hamsteri-, marsu- ja pupuvauvat, hamsterit, hamstereiden poikueet. Poikueissa ei oo paljon muutoksia vaan niiden ulkoasun pitäis nyt (vasta) toimia. Oon ihmetellyt, miksi ei ulkoasut toimi hamsupoikuesivuilla, niin ne aukesikin jostain toisesta kansiosta, missä oli vielä vanhat versiot... ;) Nyt PITÄIS toimia. Jos joltain hamsterilta katosi omistajatiedot, niin ilmoittele! Mulla voi kestää jonkin aikaa, että huomaan... ;)

Mulla on ollut paperit, päivitykset ym. systeemit "vähän" myöhässä ja olen siitä tosi pahoillani. Olen vähän sairastellut ja eilen tulin sairaalasta. Nyt yritän ottaa kiinni siitä, mikä on jäänyt rästiin. ;) Cerradwynin hyväkäs ei ollut tullut paksuksi sen enempää kuin Nöpökään, joten otettiin vähän uusintaa. Senni lähtee huomenna kotiin päin. Ikävä tulee mukavaa neitiä.

Senni on ruskeasoopeli vk&white kääpiöluppanaaras, joka tuli meille Lumihauvan morsiameksi Vaasan näyttelystä. Vaasan näyttelystä riiuureissulle on jäänyt Lumikeiju, joka kotiutunee kans piakkoin. Sitten meille tuli Päiviltä Jersey-niminen englannin crest beige sekä Annalta 3 ssp-hiirulaista. Näyttelystä vetäisi meidän kanit 92-suoran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan asiallisesti: ei kiroilua, vihamielisyyttä, poikas- tai hintakyselyitä. Hoito-ohjeet ym. kysymykset edelleen vieraskirjaan!